Vyberte stránku

Web už dávno není něco technického, co vám vyřeší programátor. Při tvorbě webu v dnešní době potřebujete mnohem víc, než jenom někomu předat texty a fotky. Musí to fungovat technicky, marketingově, brandově. Není to jen tak. Pro mnoho podnikatelek je právě pořízení webu noční můra. Naštěstí si dnes můžete vybrat z řady specialistek, které vám pomůžou jak při samotném zřízení webu, tak následně s jeho správou či řešením zapeklitých technických problémů.

 

Ľudmila Hoosová

“Každá příležitost, kdy se žena může opětovně zamilovat sama do sebe se počítá. Mít web, na který se budete rády chodit koukat jen tak, prostě proto, že se samy sobě líbíte je hodnota, která se nedá vyvážit zlatem.

Ludka je kouzelnice a její tajná přísada k tvorbě webu je vaše vyšší sebevědomí. Uvidíte svou jedinečnost a díky tomu si uvědomíte hodnotu sama sebe i své práce.”

Takto dokonale vystihla moja klientka Adéla to, čo je základnou esenciou webu.

Prezradím vám malé tajomstvo.

Technická stránka webu pri malých podnikateľoch tvorí max. 10% úspechu. Omnoho dôležitejšie je, či web dokonale vystihuje vás a vašu jedinečnosť. Či návštevníka dovedie jednoducho k cieľu. Či predáva. Web je vašou vizitkou, odrazom vášho sebavedomia, vašou výkladnou skriňou. Hovorí o vašej hodnote a značke.

Nezanedbajte obraz, ktorý si o vás tvorí okolie a potenciálni klienti.

Profil Ľudmily Hoosové v Katalogu

 

Barbora Vlasáková

Proč je důležité mít dobrý web? Protože to pozvedne vaší důvěryhodnost v očích klienta. Zejména toho, který vás ještě nezná.

Navíc je to prostor, který je celý váš. Nedělíte se o něj s milióny uživatelů facebooku. Můžete si jej celý přizpůsobit svému brandu a bude za vás říkat vše důležité. Neomezený prostor pro vaše texty, videa a obrázky. A to je jen první část. Chystáte se prodávat své výrobky nebo služby? Váš obchod bude mít otevřeno 24/7. Co takhle se ráno probudit a podívat se do mailu, co vám přišlo za objednávky? Zní to skvěle, že.

Ráda vás provedu cestou k úspěšnému webu. Pro své klientky stavím weby, které zcela ladí s jejich značkou a podnikáním. Vzhledem k tomu, že jsem i grafička se zaměřením na branding, tak máte jistotu, že web bude nejen funkční, ale i vizuálně přitažlivý. Navíc vás na závěr naučím s vaším webem pracovat, abyste ke každé drobné úpravě nepotřebovala pomoc odborníka.

Profil Barbory Vlasákové v Katalogu 

 

Monika Boušková

Takže perfektní a vyladěný web už máte, nebo na něm webařka právě pracuje. A co dál? Dál budete pravděpodobně vkládat nové články na blog, potřebujete upravit ten ceník, protože jste nedávno zdražila, vyměnit fotky, které vám udělala ta skvělá fotografka. A taky hodit upravený text na stránku O mně. Jasně, jednoduché. Ale kde na to vzít čas? A vlastně vás to ani moc nebaví. A tak to oddalujete a oddalujete… a oddalujete. Protože místo obsluhy webu se potřebujete věnovat klientům, chcete jít s dětmi ven nebo si konečně přečíst tu novou knížku. A to vás ještě čeká vytvořit formulář na odběr newsletteru a propojit nový magnet na kontakty, který vám dal celkem dost práce vymyslet a sepsat. A teď to vázne na technické stránce věci, protože o MailerLite víte jen to, že umí posílat newslettery. Dobrá zpráva je, že můžete šetřit čas, a ve finále i finance, a všechno výše zmíněné zadat virtuální asistentce, která se specializuje na weby a e-mailing. Jako třeba mně.

Profil Moniky Bouškové v Katalogu

 

Markéta Parýzková

Buďte vidět online! Tohle heslo na nás skáče ze všech stran. A i když tím mnozí myslí aktivitu na sociálních sítích, pro každého podnikatele je základ mít kvalitní web. Je to taková virtuální vizitka, a stejně jako vizitka papírová, i ta online by vás měla dobře reprezentovat. Musí být plně funkční a odrážet vaši značku. Jsem specialistka na webdesign a do webů vnáším esenci brandu i samotné podnikatelky či jejího projektu. Proto je pro mne hned od začátku nesmírně důležité poznat do hloubky nejen klientku, ale i cíl nového webu.

Web musí zapadnout do podnikatelské strategie, jako dílek puzzle do celkového obrazu.  Abyste věděla, jestli vám v podnikání pomáhá a jak se na něm návštěvníci chovají, potřebujete ho optimalizovat pro vyhledávače a napojit na Google Analytics. To vše vám při tvorbě webu nastavím a poté vám předám veškerá práva k dalším úpravám. Web optimalizuji pro mobilní telefony a tablety. Žádné další měsíční poplatky. Dejte příležitost vašemu projektu růst!

Profil Markéty Parýzkové v Katalogu

 

Bára Vlášková

Jakou radu bych vám dala do začátku tvorby webu? Domluvte si jako první konzultaci se zkušeným webařem, klidně o pár týdnů dřív, než vůbec budete mít v plánu dělat akční kroky. Webové stránky jsou velká investice, finanční i časová. Při konzultaci zjistíte, co si připravit i jak vybírat dodavatele, co od něj očekávat a co požadovat. Vyberte si na to nejlépe web designéra, u kterého vidíte, že má přesah i do dalších témat – marketingu, copywritingu, brandu… Každý web je totiž jedinečný, stejně jako vy sami. Jeho rozsah i složitost řešení se odvíjí od toho, v jaké fázi podnikání jste. Pokud začínáte, pravděpodobně vám konzultace ušetří nejen pár tisíc korun, ale i několik hodin času. Pokud už patříte ke zkušeným matadorkám, promyslete navíc možnost odborného dozoru – budete vědět, že se máte na koho obrátit.

Profil Báry Vláškové v Katalogu

 

Mária Erbenová

Perfektný web je snom každej úspešnej podnikateľky. Myslím, že už sa veľa popísalo o vizuálnej a grafickej stránke webu. Čo je dôležité z programátorskej stránky, aby web fungoval správne, bol kvalitný a bezpečný? Doménu, hosting aj pluginy si vždy kupujte na seba. Výber správneho hostingu je jeden z kľúčových komponentov každej úspešnej webstránky.

Pri inštalovaní šablóny si nainštalujte aj child šablónu. Je to jeden z najväčších problémov pri správe webov, prípadne tvorení e-shopov, keď nie je a je treba robiť úpravy na mieru. Bez child šablóny je to naozaj „no go“. Výnimkou je šablóna na mieru. Pri tvorbe webu nezabúdajte kontrolovať zobrazovanie aj v mobilných zariadeniach.  Vačšina zobrazení webov je práve v mobilnej verzii.

Dajte si urobiť viac cenových ponúk, pozrite si portfólio a recenzie vybraných web dizajnérov. Ak vám niekto bude tvrdiť, že blog a eshop nemôžu mať rovnakú doménu, utekajte od neho čo najďalej. Obsahová stránka webu je len spičkou ľadovca v celom procese. Počiatočná investícia pri nastavení webu u profesionála, sa vám v tomto prípade vráti v podobe úspory času, energie, ale aj financií (najmä v budúcnosti napr. pri predizajnovaní).

Profil Márii Erbenové v Katalogu

 

Lucie Haberlová

Práce na dobře postaveném webu překvapivě nezačíná u počítače. Začíná důkladnou analýzou celého projektu. Úspěšný web totiž není samostatně fungující jednotkou. Je součástí propojeného a vzájemně se podporujícího ekosystému všech projektových aktivit.

Zní to složitě? To je v pořádku. Strategie online podnikání není jednoduchá věc.

Na dnešních “stavebnicových” šablonách si vlastní web zvládne naklikat prakticky kdokoliv. Lidé s “okem pro design” zvládnou i web, který vypadá opravdu dobře. Ale pěkný web bez dobře nastavených strategických základů pořád nebude dobře prodávající web.

UX design je samostatným podoborem webdesignu – a je tím, u kterého byste při návrhu či vylepšování vašeho webu měli začít. Pokud váš  web neprodává tak, jak byste chtěli, problém nejspíš nebude ve špatně zvolených brandových barvách, ale daleko spíš v jeho základní struktuře. Na dobře postaveném webu se návštěvníci přirozeně cítí dobře – a dělají na něm přesně to, co od nich chceme. Čtou, stahují, nakupují.

Profil Lucie Haberlové v Katalogu

 

Hana Machů

Není těžké něco vytvořit… těžší je potom se o to starat, aby to fungovalo. To je docela známá a hlavně pravdivá poučka.

Máte svůj nový vymazlený web. A teď nastává fáze, kdy jej musíte (chcete) něčím „krmit“. A stejně tak, jako vám s webem možná pomohl někdo jiný, může nastat pravá chvíle začít spolupracovat s virtuální webovou asistentkou, která bude vkládat vaše články do blogu nebo vám pomůže spravovat jiné sekce vašeho online businessu. A vy získáte čas věnovat se tomu, co vás baví víc než sedět u PC.

Pokud chcete mít blog, ale neumíte psát a raději mluvíte a natáčíte videa, tak mohu z vašeho videa vytvořit článek a poté jej publikovat. Zůstane zachován váš styl řeči, budete to stále vy – ale přitom vám pomůže někdo jiný. Není nic jednoduššího než spolupráci vyzkoušet – a uvidíte.

Profil Hany Machů v Katalogu

Shares