7 tipů pro ziskový e-mailing
Proč právě e-mailing? V současné době, kdy to vypadá, že každý den přichází na scénu nová sociální síť, nové zázračné aplikace podporované umělou inteligencí, by se mohlo zdát, že e-mailing je...
Klasický a prodejní funnel: Jaký je mezi nimi rozdíl a co je lepší?
s kliZaměnitelné pojmy? Ani náhodou! Klasický a prodejní funnel, je vůbec mezi nimi rozdíl? A pokud ano, je skutečně tak zásadní? Odpověď je jednoznačná: Ano, rozdíl zde je a je opravdu velký!...
5 věcí, o kterých se v prodejních kampaních často nemluví
Prodejní online kampaně umožňují značkám a firmám efektivně komunikovat se svým publikem na lokální i globální úrovni s cílem získat nové zákazníky a zvýšit prodeje... Kdybych pokračovala, mohla by...
BRAND A TRANSFORMACE – MĚNÍŠ BRAND, ZMĚNÍŠ SEBE
“Jedinou jistotou v životě je změna,” říkával mi kdysi táta.Měl pravdu.Děti nám rostou před očima rychlostí blesku.U zrcadla si všímáme, jak se nám mění těla.Práce, projekty, naše osobní značky - i...
Co vás čeká po založení s.r.o.
Úspěšně rozvíjející firma časem zauvažuje o přechodu na další level, nejčastěji, s.r.o. Nahlédněte tedy trošku pod pokličku oficialit, v s. r. o. Možná pokličku na pár let necháte...
Jak se zbavit bloků v podnikání aneb Pečuj o své démony
Ve vlastním podnikání se nevyhneme situacím, které testují naše rozhodnutí, naše hranice, naši výdrž, záměr i přesvědčení. Někdy se to týká peněz a hojnosti, nízké sebedůvěry, strachu být vidět,...
Proč je LinkedIn geniální nástroj pro podnikatele?
Jste expert v určité oblasti a potřebujete, aby tu vaši expertízu a její přínos pro sebe lidé (potenciální klienti) pochopili? Pak jste tu správně a čtěte dál. Článek vám představí...
Jak si udržet zdravé oči, i když pořád koukáme do monitorů
Kolik hodin denně strávíte s očima na různých monitorech, displejích a obrazovkách?Máte aspoň někdy některý z těchto příznaků?Pocit unavených očíSuché oči, pálení očíBolesti...
Jak vylepšit prezentaci své značky, aby se stala viditelnou
Dávno je doba, kdy pojmy “Brand” a “Brand Image” patřily jen velkým firmám. Dnes už i malí podnikatelé musí přemýšlet o budování povědomí o své značce, o pojetí prezentací, aby nalákali potenciální...
Jak využít dračí energii pro byznys?
Pro začátek bych vám ráda představila, co je to dračí energie? Draci jsou bytosti spjaté s matkou Zemí. Zároveň se však pohybují v energetické rovině světelných bytostí, to znamená, že jejich moc...