Staňte se členkami katalogu
Reference
Placená propagace ve skupině? Ano. Jen počítejte s tím, že je to marketingový nástroj, ne magická hůlka přinášející zázračné prodeje.
Začneme tím pozitivním:
Skupina má přes 5000 členek, velká část je aktivní. Pokud jsou vaším ideálním zákazníkem online podnikatelky, freelancerky, tvůrkyně digitálních produktů (a máte kvalitní produkt) – máte k dispozici obrovskou cílovou skupinu, kterou si nemusíte samy budovat od nuly.
V rámci placené propagace i bezplatného členství si navíc v téhle skupině můžete průběžně budovat reputaci – přidávat hodnotný obsah, odpovídat na dotazy – a tak si i “cizí” publikum průběžně zahřívat (pokud to řekneme ošklivými marketingovými termíny).
Hezky to znamená, že navazujete vztahy, ukazujete svoji autoritu a jste aktivní součástí komunity, kterou pomáháte budovat. Give, give, give, ask je v tomhle směru mnohem lepší přístup, než já si to platím, tak ať to nese výsledky. Skupina je v první řadě komunitou – a každý z nás má možnost ji spoluvytvářet. Když se zapojujete, dáváte hodnotu a nejdete jen „na lov prodejů“, začne se to časem vracet. Čím víc přispívám, tím větší smysl dává i moje propagace.
Teď se na to pojďme podívat okem marketingovým:
Skupina je na Facebooku, kde je spousta obsahu. Algoritmus ho musí vytřídit.
Ve skupině je přes 5000 členek, které denně přidávají nové příspěvky. Algoritmus je musí vytřídit.
K propagaci ve skupině potřebujete přistupovat strategicky. Přemýšlet o tom, jestli váš příspěvek zaujme natolik, aby členky skupiny zastavily ve scrollování, klikly a přečetly si ho celý. Potřebujete se zamyslet nad tím, jestli je důvod dát k příspěvku like nebo ideálně komentář. Protože stejně jako “nejsou nohy, není kung-fu” platí i poučka “nejsou liky, není engagement”. A když nemáte engagement, nemáte dosahy – a nemáte prodeje.
Dobrá propagace ve skupině není raketová věda, je to úplně normální marketing. A ten pro úspěšné podnikání potřebujete umět. Skupina je v tomhle směru poměrně bezpečné prostředí, kdy si můžete “proříznout zuby” a jednoduše si to vyzkoušet – než začnete třeba sypat peníze do reklamy nebo spoustu času do sociálních sítí.
Takže – vyplatí se propagace ve skupině?
Ano, ale ne jako jednorázový pokus. Mnohem spíš jako součást dlouhodobějšího marketingového plánu. Nestačí zaplatit a čekat, že se prodeje samy rozběhnou. Potřebujete být vidět průběžně, nespoléhat na to, že k prodeji stačí jeden příspěvek jednou za čas – a skutečně se zabývat tím, jak funguje algoritmus a jak se uživatelé sociálních sítí při scrollování v aplikaci chovají. Pokud tohle děláte, vyplatí se vám to mnohonásobně.
Investice do katalogu se mi vrátila více než 35x, a to během necelých 2 měsíců!
Katalog rebelek ve spojitosti s FB skupinou je nejlepší investice do reklamy, kde se mi vrací téměř okamžitě.
Začala jsem tuším 3 nebo 4 roky zpět, z již prvních příspěvků přišly klientky. Některé dokonce na
výcvik konstelací jiné jen byznys konzultaci. Mnohé ženy jsou se mnou dodnes. Známe se osobně a s některými mám i hodně blízké přátelství.




2 týdny a 2 dny jsem členkou katalogu, návratnost mé investice 1800% (počet nul je správně), díky pěti příspěvkům. Wow!

Mně se to prostě vyplácí. Vnímám to jako podporu do mého podnikání. Skvělou komunitu plnou podporujících žena, ale i potenciálních klientek, se kterou mohu sdílet své know-how, být přínosem a také přirozeně prodávat své služby a know-how.
Díky Jani za to, že to děláš! Díky tobě nemusím mít vlastní skupinu. Takže efektivita jako poleno.
Nejste si jisté, který typ příspěvků můžete ve skupině publikovat? Jesto to spadne nebo nespadne do kategorie „nepovolená propagace“?
Prostě si to členství kupte a pak už o tom nebudete muset vůbec přemýšlet . Fakt se to vyplatí.






-
cílovka tady ve skupině, protože každá podnikatelka dřív nebo později svoji značku řeší a čím vědoměji to udělá, tím lépe se jí s tím bude pracovat. (O vizuální identitě ani nemluvím, to je byznys boost jako Brno!)
-
sexy téma – prostě jo, krásný barvičky, promyšlený logo, vizuálně přitažlivá prezentace „se prodávájí samy“. Navíc i to téma osobní značky teď lítá všude kolem a je to opravdu základ všeho ostatního. Na druhou stranu, sexy se dá udělat ledajaké téma (opět ten branding
)
-
značka – mám tu vybudovanou pověst, máte ke mě už vztah, znáte mě a to i bez toho, abyste mě musely vidět na selfíčkách nebo videích.
-
komunita, která vzešla a stále vzchází tady z rebelek. Mám odtud kamarádky, potkáváme se na živo, chodím na vaše networkingy nebo jste přišly na moje brunche. Jsme si navzájem klientkami.
-
expertiza – dokazuji tu, že téma, kterému se věnuju, rozumím, vím o čem mluvím, umím ho sdílet srozumitelně a chci vám s ním pomáhat.


No a pokud ještě někdo nemá a pořád by chtěl ty pdf z mých tématických týdnů, tak pořád ještě rozesílám, stačí .napsat do komentáře. No a taky tam samozřejmě najdete odkaz na ty moje workshopy.
https://www.facebook.com/groups/JanaS.marketing/posts/3754237888122907/
22.10. 2019 – MŮJ PRVNÍ PŘÍSPĚVEK V TÉTO SKUPINĚ [https://www.facebook.com/share/p/16P1BdVfYh/](https://www.facebook.com/share/p/16P1BdVfYh/)
Prostě mě to začalo extrémně bavit.
Koupila jsem si konzultaci u Jana Svobodová. Ta mě nasměrovala k brand focení a k tvorbě svého webu. V době, kdy se zakládal KATALOG PODNIKATELEK jsem web ještě neměla dokončený, ale až byl hotový, hned jsem se do katalogu přidala. Od té doby členství pravidelně prodlužuju.
A SPOLU S NÍM ROSTU.
Mám skvělou techniku s kterou se mi to kouzlí jedna báseň, můj money mindset vyrostl!
Děkuju za každou jednu ženu, kterou jsem měla možnost fotit, protože každá mě nějakým způsobem inspirovala (a já je doufám také). Pomáhám ženám vidět jejich krásu skrze fotku a tím posouvat jejich vlastní podnikání na vyšší úrověň.
TAKŽE ZA MĚ – BÝT V KATALOGU PROFESIONÁLEK JE SKVĚLÁ VOLBA PRO MÉ PODNIKÁNÍ.
