Vyberte stránku

Staňte se členkami katalogu

Prvotní zápis

Získáváte možnost po dobu jednoho roku propagovat svou práci ve skupinách pro podnikatelky FB a LI,
vytvoření profilu s referencemi, uvedení v podnikatelské skupině.

Cena ročního členství 5 960 Kč

Reference

Placená propagace ve skupině? Ano. Jen počítejte s tím, že je to marketingový nástroj, ne magická hůlka přinášející zázračné prodeje.

Začneme tím pozitivním: 

Skupina má přes 5000 členek, velká část je aktivní. Pokud jsou vaším ideálním zákazníkem online podnikatelky, freelancerky, tvůrkyně digitálních produktů (a máte kvalitní produkt) – máte k dispozici obrovskou cílovou skupinu, kterou si nemusíte samy budovat od nuly

V rámci placené propagace i bezplatného členství si navíc v téhle skupině můžete průběžně budovat reputaci – přidávat hodnotný obsah, odpovídat na dotazy – a tak si i “cizí” publikum průběžně zahřívat (pokud to řekneme ošklivými marketingovými termíny). 

Hezky to znamená, že navazujete vztahy, ukazujete svoji autoritu a jste aktivní součástí komunity, kterou pomáháte budovat. Give, give, give, ask je v tomhle směru mnohem lepší přístup, než já si to platím, tak ať to nese výsledky. Skupina je v první řadě komunitou – a každý z nás má možnost ji spoluvytvářet. Když se zapojujete, dáváte hodnotu a nejdete jen „na lov prodejů“, začne se to časem vracet. Čím víc přispívám, tím větší smysl dává i moje propagace.

Teď se na to pojďme podívat okem marketingovým: 

Skupina je na Facebooku, kde je spousta obsahu. Algoritmus ho musí vytřídit.
Ve skupině je přes 5000 členek, které denně přidávají nové příspěvky. Algoritmus je musí vytřídit.

K propagaci ve skupině potřebujete přistupovat strategicky. Přemýšlet o tom, jestli váš příspěvek zaujme natolik, aby členky skupiny zastavily ve scrollování, klikly a přečetly si ho celý. Potřebujete se zamyslet nad tím, jestli je důvod dát k příspěvku like nebo ideálně komentář. Protože stejně jako “nejsou nohy, není kung-fu” platí i poučka “nejsou liky, není engagement”. A když nemáte engagement, nemáte dosahy – a nemáte prodeje.

Dobrá propagace ve skupině není raketová věda, je to úplně normální marketing. A ten pro úspěšné podnikání potřebujete umět. Skupina je v tomhle směru poměrně bezpečné prostředí, kdy si můžete “proříznout zuby” a jednoduše si to vyzkoušet – než začnete třeba sypat peníze do reklamy nebo spoustu času do sociálních sítí. 

Takže – vyplatí se propagace ve skupině? 

Ano, ale ne jako jednorázový pokus. Mnohem spíš jako součást dlouhodobějšího marketingového plánu. Nestačí zaplatit a čekat, že se prodeje samy rozběhnou. Potřebujete být vidět průběžně, nespoléhat na to, že k prodeji stačí jeden příspěvek jednou za čas – a skutečně se zabývat tím, jak funguje algoritmus a jak se uživatelé sociálních sítí při scrollování v aplikaci chovají. Pokud tohle děláte, vyplatí se vám to mnohonásobně.

Lucie Haberlová

Byznys & marketing strategie

Investice do katalogu se mi vrátila více než 35x, a to během necelých 2 měsíců!

Jana Svobodová jsem poprvé potkala na networkingu pro členky katalogu. Jana šla hned k věci a zeptala se, proč jsem vůbec v katalogu, když nejsem akvitní.
Odpověď je zcela prostá. Protože mi neustále generuje klientky i zisk.
Jako marketingová specialistka na kampaně a funnely si docela vybírám, kam investuji svůj čas a energii. A to, že jsem poslední 4 roky součástí komunity Rebelek i katalogu byla, a je, skvělá investice, která se mi mnohonásobně vrací.
To, co dělá Rebelky super prostorem, je komunita plná skvělých žen. Díky vstupním podmínkám vím, že v katalogu jsou prověřené ženy a nebojím se v něm hledat potřebné spolupráce jak pro sebe, tak i své klientky. Je to první místo, kde hledám.
V Janině podnikatelském prostoru budete obklopeny ambiciozními podnikatelkami, které jsou z různých oborů, v různých fázích podnikání, ale spojuje je všechny jedno.
Chtějí si plnit své sny a cíle.
A pokud jste stejně jako já na analytiku a čísla, tak letošních pár strategických postů ve skupině mi vrátilo investované členství už 35x. A v tom je ta síla spojení se správnou komunitou.
Přemýšlíte, zda se vám členství v katalogu a promo v Rebelkách vyplatí?
Za mě mnohonásobně. Je to smysluplná investice do vašeho podnikání.
Takže hurá do toho a uvidíme se živě třeba na dalším Janině networkingu.
Sabina Hrabovská

marketingová specialistka na kampaně a funnely

💛 Katalog rebelek ve spojitosti s FB skupinou je nejlepší investice do reklamy, kde se mi vrací téměř okamžitě.

👌Začala jsem tuším 3 nebo 4 roky zpět, z již prvních příspěvků přišly klientky. Některé dokonce na 💛 výcvik konstelací jiné jen byznys konzultaci. Mnohé ženy jsou se mnou dodnes. Známe se osobně a s některými mám i hodně blízké přátelství.

Pak jsem se trochu z osobních důvodů odmlčela, ale vzhledem k tomu, že jsem měla z prvního roku vyděláno tak na 10 let předplatného, neřešila jsem.
💛 Letos v lednu jsem opět začala více přispívat a chodit také na Jana Svobodová networking. 👌 První příspěvek v lednu mi vydělal na celý rok členství. Opět. Vzhledem k tomu, že je květen, co myslíte, jak to pokračuje?
💛 Chápu, že někdo váhá a že to třeba má každá jinak, nicméně za mě to je jasné, protože to funguje. Tady se mi investice vrací.
💛 Fakt díky Jani!!
Nadiya J. Jindrová

výcvik terapií, byznys strategie, ženství

2 týdny a 2 dny jsem členkou katalogu, návratnost mé investice 1800% (počet nul je správně), díky pěti příspěvkům. Wow!

Tohle ti slíbit při naší spolupráci nemůžu, ale ani Jana Svobodová mi to při vstupu neslíbila a přesto přišel tenhle nádherný výsledek 🌹
Klára Stará

Mentorka pro ženy, podnikatelky a maminky

Mně se to prostě vyplácí. Vnímám to jako podporu do mého podnikání. Skvělou komunitu plnou podporujících žena, ale i potenciálních klientek, se kterou mohu sdílet své know-how, být přínosem a také přirozeně prodávat své služby a know-how.

Díky Jani za to, že to děláš! Díky tobě nemusím mít vlastní skupinu. Takže efektivita jako poleno.

Věrka Švach

životní mentoring a transformační koučink

Nejste si jisté, který typ příspěvků můžete ve skupině publikovat? Jesto to spadne nebo nespadne do kategorie „nepovolená propagace“?

Prostě si to členství kupte a pak už o tom nebudete muset vůbec přemýšlet 🙂. Fakt se to vyplatí.

Moje cílovka jsou maminky s dětmi, takže by se dalo říct, že primárně tady cílovku nemám. A přesto mi odsud klientky samy nebo i se svými dětmi chodí.
Lenka Juříčková

kraniosakrální terapeutka

Přemýšlíte, jestli jít do katalogu? 🙄
Aneb potřebuju sdílet, jak to mám já. 😄
Když Jana zvýšila cenu na těch necelých 6k, říkala jsem, že prodlužovat teda fakt nebudu, to je přeci spousta peněz, ne. 😃
Pak se mi začal přeskládávat byznys, víc jsem se začala ponořovat do brandingu a budování značky, sbírala know-how, chodila na konference, absolvovala kurzy. K tomu všemu jsem teda i nadále měla a mám úžasné klienty na tvorbu vizuální identity a loga, kteří chodí tak nějak sami – doporučení, reference, sem tam si vzpomenu a ukážu něco z tvorby (už mám zase plný šuplík nádherných realizovaných projektů, co jsem nesdílela! 🙈)
Na jaře jsem si dala tématický týden, jehož hlavním cílem bylo zjistit, jestli je téma brandingu a značky zajímavé a hlavně jestli jsem schopná ho nějak zajímavě předat. Skromně si dovolím tvrdit, že to byl úspěšný týden. Chodily mi od vás nadšené ohlasy do zpráv, moc díky za ně! 🥳
Znovu jsem si tématický týden zopakovala teď v listopadu. Už s jasným rozhodnutím, že cílem je prodej. Na téma workshopů jsem si pokecala moc pěkně s lesem, do kterého jsme šly v pátek předtím s MS. Opět si dovolím říct, že se mi tématický týden povedl a že přitáhl pozornost.
Co je ale úplně vůbec nejlepší, že dneska je středa, tři dny po mém tématickém týdnu. Dala jsem pár prodejních příspěvků sem do skupiny a mám prodaných víc než polovinu míst a rozhodně se nebojím, že se nenaplní i ten zbytek.
Nemám vlastní databázi, nevedu e-mailing, nemám blog, nedávala jsem to zatím ani na IG, ani na LI, ani pořádně na profil na FB. Netočím videa, reels, nesdílím selfíčka. (Nicméně netvrdím, že to takhle bude už na vždycky. 😄)
Co ale mám, tak je:
  • cílovka tady ve skupině, protože každá podnikatelka dřív nebo později svoji značku řeší a čím vědoměji to udělá, tím lépe se jí s tím bude pracovat. (O vizuální identitě ani nemluvím, to je byznys boost jako Brno!)
  • sexy téma – prostě jo, krásný barvičky, promyšlený logo, vizuálně přitažlivá prezentace „se prodávájí samy“. Navíc i to téma osobní značky teď lítá všude kolem a je to opravdu základ všeho ostatního. Na druhou stranu, sexy se dá udělat ledajaké téma (opět ten branding 😉)
  • značka – mám tu vybudovanou pověst, máte ke mě už vztah, znáte mě a to i bez toho, abyste mě musely vidět na selfíčkách nebo videích. ✨
  • komunita, která vzešla a stále vzchází tady z rebelek. Mám odtud kamarádky, potkáváme se na živo, chodím na vaše networkingy nebo jste přišly na moje brunche. Jsme si navzájem klientkami. 😘
  • expertiza – dokazuji tu, že téma, kterému se věnuju, rozumím, vím o čem mluvím, umím ho sdílet srozumitelně a chci vám s ním pomáhat. 🥰
Takže, jestli tohle všechno taky máte, tak tahle skupina je pro vás zlatý důl a není nad čím přemýšlet.
Jestli vám z toho něco chybí, tak doporučuju na tom zapracovat (můj workshop s tím dost pomůže – mrk, mrk 😄). 😄

No a pokud ještě někdo nemá a pořád by chtěl ty pdf z mých tématických týdnů, tak pořád ještě rozesílám, stačí .napsat do komentáře. No a taky tam samozřejmě najdete odkaz na ty moje workshopy. 😄

https://www.facebook.com/groups/JanaS.marketing/posts/3754237888122907/

Ven Avenir

grafická designérka a brand specialistka

22.10. 2019 – MŮJ PRVNÍ PŘÍSPĚVEK V TÉTO SKUPINĚ 😁 [https://www.facebook.com/share/p/16P1BdVfYh/](https://www.facebook.com/share/p/16P1BdVfYh/)

Píšu v něm, že s focením prakticky začínám. Bez předchozích zkušeností s portrétní fotografií, bez foto kurzů, bez elementárních znalostí marketingu…
S foťákem z druhé ruky a jedním objektivem. S nadšením hraničícím s naivitou. V nelehké finanční situaci, přesto bez vnitřního tlaku „musím vydělat“.

Prostě mě to začalo extrémně bavit.

Koupila jsem si konzultaci u Jana Svobodová. Ta mě nasměrovala k brand focení a k tvorbě svého webu. V době, kdy se zakládal KATALOG PODNIKATELEK jsem web ještě neměla dokončený, ale až byl hotový, hned jsem se do katalogu přidala. Od té doby členství pravidelně prodlužuju.

A SPOLU S NÍM ROSTU.

Mám skvělou techniku s kterou se mi to kouzlí jedna báseň, můj money mindset vyrostl!

Členství v katalogu (a společenství „rebelek“) mi přinesl velké možnosti k realizaci mého tvůrčího nadšení. Při focení se nebojím improvizace.

Děkuju za každou jednu ženu, kterou jsem měla možnost fotit, protože každá mě nějakým způsobem inspirovala (a já je doufám také). Pomáhám ženám vidět jejich krásu skrze fotku a tím posouvat jejich vlastní podnikání na vyšší úrověň.

TAKŽE ZA MĚ – BÝT V KATALOGU PROFESIONÁLEK JE SKVĚLÁ VOLBA PRO MÉ PODNIKÁNÍ.

Uteklo to, zda se mi jako by to bylo včera. Neskutečně jsem vyrostla, jenom mám pocit, že jsem se asi nějak výškově zmenšila 🙂 No koukněte na foto tenkrát a teď!
Dana Štěpánová

brand fotografka

Shares