Vyberte stránku

Hned na úvod mám na vás jednu prosbu.

Tento článek nečtěte.

Navrhnu vám něco jiného.

Připravte si tužku, papír a pojďte tvořit.

Odpovězte si na jednoduché otázky, které vás provedou vašimi texty.

 

1. CO VYSÍLÁTE?

Pojďte si udělat krátkou revizi.

Nalaďte se na chvíli na svoji značku.
Zavřete oči a vnímejte. Pomalu si vybavte své fotky, web, fanpage, maily. Postavte si před sebe všechny cesty, kterými komunikujete k zákazníkům.
Odstupte v mysli o dva kroky a dívejte se z vnější perspektivy na ten obraz, který ukazujete lidem.

Jak to na vás celé působí? Je vám to příjemné nebo to někde drhne?
Zanechává to ve vás nějaký pocit? Jaký?

Své odpovědi si zapište.

 

2. CO SLIBUJETE?

Lidé chtějí vědět, jaký kus si z vás můžou ukrojit.
Co ze spolupráce s vámi budou mít.
Zajímá je vaše energie a výsledek kooperace s vámi.

Já dělám „lepší marketing a lepší texty.“
Nikomu to ale neříkám, protože to nikoho neosloví.

Co moje klientky ve skutečnosti zajímá je: 

  • Jak se trefit do srdcí klientů.
  • Jak zářit ve své podnikatelské přirozenosti a zůstat jedinečná i ve světě byznysu.
  • Jak z barev, fotek, příběhů a textů vytvořit lovebrand, který prodává sám od sebe.

Skrz marketing a texty potom spolu hledáme cesty k naplnění těchto vizí.

Do svých poznámek si napište:

K jakým SNŮM pomáháte klientům vy?
Vyberte 3 nejzářivější.

3. JAK O TOM MLUVÍTE?

Tonalita je odstín vaší značky přenesený do slov.

V praxi to vypadá asi takto:

Když píše Otto Bohuš, je to wow.
Když píše Eva Váňová, je to jooo.
Když píše Anička Pírová, je to jeeee.

A když píšu já, chci aby to bylo ahaaa.

Tonalita je POCIT z vašich textů.
Je to nálada, kterou navozujete skrze slova.

Jaký pocit chcete vyvolávat vy? Zapište si to.

Aby kouzlo fungovalo, potřebujete vědět, co děláte.
Neříkat lidem jednou vážená paní, jednou dobrý den a jednou nazdar ženo.
Udělat si ve vyznění pořádek, nastavit linii a napojit ji na značku.

Nebýt přehnaně vtipný, když máte elegantní grafiku.
Nepsat jako ve škole, zatímco na fotkách jste veselá a uvolněná.
Nezaměňovat autenticitu s momentální náladou vás, vašeho copíka či virtuální asistentky.

tonalita značky

Jinak v tom bude chaos a nikdo vám to neuvěří.

Vaši autentickou tonalitu můžeme najít a nastavit ve společných konzultacích.
Je to alchymie, kterou bude vaše značka milovat.

 

4. JAKÉ PŘEKÁŽKY POMÁHÁTE PŘEKONAT?

Opusťte na chvíli myšlenku, že jste podnikatelka.
Představte si sama sebe jako průvodkyni. Průvodkyni, která vede své klienty do země zaslíbené.
Aby přes všechny nástrahy dosáhli na svá přání a cíle.

Čím lépe svým hrdinům popíšete, JAK překonat nástrahy a najít co hledají (místo na podnikatelském výsluní, kvantum životní energie, pocit štěstí…), tím lépe to bude fungovat.

Vaším úkolem je odhadnout:

Kde je váš (budoucí) zákazník nyní?
Kam se chce dostat?
Jaké KONKRÉTNÍ kroky musí udělat, aby tam doputoval?

Nakreslete si na papír dvě postavy.
Je to váš klient. Nyní a v momentě, kdy se mu splní po čem touží.
Na poli vašeho byznysu samozřejmě.

Veďte mezi nimi šipku.

Ta šipka znázorňuje cestu z výchozího bodu do cíle.
Vyznačte na ní 5 bodů a napište konkrétní kroky, které musí zákazník zvládnout.
Co musí překonat, udělat, vyřešit? A jakou roli v tom hrajete vy?

Vše si zapište. A potom o tom pište a vtahujte své snové klienty do děje.

 

5. CO MŮŽETE VYNECHAT?

Trénujte se v zaměření.

Říkejte zákazníkům to, co je zajímá.
Vciťujte se do JEJICH kůže.
A zbytek prožeňte tužkou nebo tlačítkem delete.

Líbila se vám hra? Kniha SILNÁ SLOVA je plná takových cvičení. Pomůže vám s marketingem, obsahem, psychologií prodeje i texty ?
A pokud procházíte rebrandingem, dokončujete web nebo vám podnikání rychle roste, můžeme vaše texty ladit společně.

Tak ať vám to úžasně píše a hezký den.

Autorka: Petra Rybková Kuráková
Profil Petry Rybkové Kurákové v Katalogu

Shares