Jak Knihovna funguje
Knihovna funguje jako ROZCESTNÍK. Což v praxi znamená, že v knihovně vytvoříme pouze jakousi záložku pro váš obsah, ale obsah samotný bude plně ve vaší správě. Zdrojem obsahu jsou Týdny v Rebelkách. Průvodci se budou rušit průběžně, jak mi budete dodávat podklady pro vytvoření záložek v knihovně. Samotné příspěvky ve skupině zůstávají.
Jak postupovat
1) Nahlédněte do Seznamu Týdnů v Rebelkách a zjistěte, kdy byly vaše týdny, zajímá vás datum a obsah. Pokud jste měly více Týdnů v Rebelkách, rozhodněte se, zda je opravdu všechen obsah stejně hodnotný (u těch nerelevantních pro váš současný byznys mi napište, zruším Průvodce).
2) Rozhodněte se, do jakého formátu obsah svého Týdne zpracujete (v podstatě to může být jakýkoli digi produkt).
3) Promyslete, co budete za svůj obsah chtít (nic, kontakt nebo peníze).
4) Obsah zpracujte do digi produktu a vytvořte přístup k němu na svém webu (PDF, landing page nebo prodejní stránka)
5) Vytvořte podklady pro Záložku a pošlete mi je na mail katalog@marketing-svobodova.cz
Jak vytvořit podklady pro Záložku v Knihovně
Princip je stejný jako Profilů, které všechny máte, tak nečekám komplikace. Samotný text můžete napsat do Wordu nebo přímo do těla e-mailu (prosím – nekomprimujte, nesdílejte mi to jako dokument, neposílejte přes Úschovnu – tím vším mi pouze komplikujete život, opravdu to není nutné).
1) Název – prosím vejděte se do 65 znaků, tyto názvy budou v katalogu pod fotografií, tak ať se vejdou do 2 řádků.
2) SEO popisek – do 160 znaků.
3) Fotografie – budeme používat vaše profilové fotky. Potřebujeme čtvercovou do Záložky (1000 * 1000 pxl, jpg nebo jpeg) a horizontální pro náhled ze sociálních sítí (1200*630 pxl, jpg nebo jpeg), budeme-li pro vás vytvářet více záložek, použijeme u všech stejné fotky. Klienti tak jednoduše najdou váš obsah. Fotky mi prosím popište vaším jménem.
4) Url do tlačítka – bude směřovat na váš web (tím dosáhneme toho, že obsah bude ve vaší správě, můžete tedy kdykoli editovat a aktualizovat obsah, je to plně ve vašich rukou; pouze uchovávejte url).
5) Kategorie – k výběru je pouze 8 hlavních, vyberte si zde.
6) 2 štítky – jakou formu váš obsah má a za co je (u mého vzorového je: PDF, zdarma)
7) Samotný text (viz níže)
Text do Záložky
1) Autorka: Napište své jméno + se stručně představte (toto bude v Krátkém popisku vedle fotky)
2) Forma
3) Získáte za: (zdarma, kontakt, nebo částka)
4) Popis: záleží pouze na vás
5) Interaktivní: ano nebo ne (zde můžete a nemusíte použít odkazy na původní obsah ve FB skupině; pokud u vašich příspěvků byla hodnotná diskuse a vy jste ochotné v této diskusi pokračovat a i v budoucnu odpovídat, vložte url na jednotlivé příspěvky do vašeho obsahu a vyzvěte k diskusi)
6) Datum vzniku: (zde uveďte, kdy vznikl originální obsah do Průvodce)
Důležité
Aby vám fungoval odkaz na příspěvek i po zrušení Průvodce, potřebujete mít odkaz opravdu na ten příspěvek a ne na příspěvek v Průvodci. Odkaz na příspěvek získáte kliknutím na datum publikace příspěvku.
Toto je správné url, které funguje i po zrušení Průvodce
https://www.facebook.com/groups/JanaS.marketing/posts/2465120860367956/
Toto je url, které po zrušení Průvodce nebude fungovat
https://www.facebook.com/groups/JanaS.marketing/learning_content/?filter=681361039116886&post=3093959757369986 (všimněte si „learning-content“ v url).
Jaká je minimalistická varianta
Pokud nemáte čas a náladu se piplat s vytvářením vymazleného digi produktu, můžete prostě přímo do Záložky v bodech popsat obsah jednotlivých dní a dát odkazy na příspěvky ve skupině. Já sama to asi u některých Týdnů ve skupině využiju.
Termíny
Do 14. června 2024 – obeslání všech autorek Průvodců, vysvětlení projektu a žádost o vyjádření zájmu o zapojení se (postupné mazání Průvodců, kde nebude zájem)
31. července 2024 – smazání Průvodců, jejichž autorky se nevyjádřily (samotný obsah zůstává)
31. srpna 2024 – promazání zbylých Průvodců, budou zůstávat vždy jen 4 poslední
Jak najdete svůj obsah ve skupině
Pokud to nejde jednoduše (Průvodce | roluji | vidím) použijte … (vpravo vedle lupy) | váš obsah.
Případně zkuste lupu.
Pokud nemůžete najít svého Průvodce a měly jste Týden ve skupině
Toto je reálně možné. Buď jste Průvodce nezaložily samy během svého týdne, nebo Průvodce záhadně zmizel (což se na FB také stává).
V tom případě se také můžete zapojit do Projektu, jen si musíte svůj obsah dohledat ručně mimo Průvodce.
Potřebujete / chcete pomoc VA?
Agentura Moniky Rumanové zajišťuje profesionální podporu, s důvěrou se na ni obraťte, pokud chcete:
1) Aby někdo vyhledal váš obsah ve FB skupině.
2) Z toho zpracoval digi produkt.
3) Na váš web umístil PDF, vytvořil landing page nebo prodejní stránku.
4) Podle návodu připravil podklady k zaslání na mou adresu.
Případně samozřejmě cokoliv jiného, Moniku osobně upřímně doporučuji.
Práci VA při přípravě těchto materiálů budete platit přímo Monice.
Práci mého VA při vytváření knihovny platím já.