Vyberte stránku

Duše Tvé značky je místo, kde všechno začíná.

Můžeš mít nejkrásnější fotky.

Nechat si napsat nejúžasnější texty.

Používat ty nejlepší fonty.

 

Ale pokud to vše nebude dýchat TEBOU, kouzlo se nikdy neuděje.

S každou novou klientkou pozoruji jednu zásadní věc.

Ano.

 

JE to i o strategii.

JE to i o tom, co nabízíš.

JE to i o barvách, obsahu, nacítění se na ideální klientku.

ALE za tím vším stojíš TY SAMA.

TY ve své podnikatelské roli.

 

A to, JAK pevně v této roli stojíš, rozhoduje o úspěchu celého tvého byznysu.

Zkus si teď odpovědět na tyto otázky:

  • Jak dobře znáš sebe v roli tvůrkyně značky?
  • Na jakých kvalitách Tvoje značka stojí?
  • Jak přesně tyto kvality vysíláš do světa?
  • A s jakou lehkostí Ti to jde?

A až budeš mít prostor, pojď ještě o kousek dál.

Vezmi si tužku, papír a polož si jednoduchou otázku.

JAKÁ JSEM?

Zapiš si své vlastnosti a hodnoty.

Zkus popsat energii, která z Tebe jde.

Napiš vše, o čem si myslíš, že tvoří esenci TEBE v roli podnikatelky.


Udělej si na to klid a choď do hloubky.

 

Potom si svůj seznam projdi a vyber TŘI, u kterých cítíš, že jsi to TY.

TŘI, které chceš sdílet se světem a souvisí s tím, co děláš a JAK to děláš.

TŘI, které vytvoří základ TVÉ brandové esence.

 

Hlavně se nesnaž nic “vymýšlet.” 

Jdi přímo do svého vnitra, sama k sobě. 

 

Jak krásně říká alchymistka Šárka Hájková, člověk a jeho značka tvoří neoddělitelný celek. On je tím, jehož esence tvoří jeho brand i jeho byznys.

 

OPŘI SE O POMOCNÍKY

Zkus si pozvat na pomoc některou z marketingových typologii.

Můžeš pracovat třeba podle archetypů, díky kterým vznikají i nadnárodní značky.


Odhalení archetypů nám pomůže uchopit esenci značky a objevit psychologické pomůcky, které nám potom přitáhnou srdcové klienty. Je totiž běžné, že si přitahujeme zákazníky se stejným archetypem, jaký máme my.

Příklad dám na archetypu Milence. Zákazník Milenec touží po hlubším vztahu – důvěrném, čistém a velice osobním. Pro mileneckého klienta nemusíme být dokonalé. chce nás vidět autentické, skutečné a otevřené. A pokud mu dáme pocit výjimečnosti a obdivu, je náš,” říká Ludmila Hoosová, mentorka podnikatelek.

 

Co ještě Ti může pomoct?

  • Setkej se se svoji značkou v tichu ve vnitřní imaginaci.
  • Pokud tápeš ve slovech, zkus najít fotku, symbol nebo třeba postavu, jejíž esence s Tebou silně rezonuje.
  • A nebo si pozvi na pomoc vůně, jak radí aromaterapeutka Janka Urbanová:

 

Vůně Ti otevře další cestu k poznání. Odráží esence Tvé značky svobodu, volnost a kreativitu? Pak bude vonět po jasmínu. Jeho vůně otevírá náš vnitřní svět. 

Dotýká se Tvá značka srdcí žen a dovoluje jim být sama sebou? Vůně růže Tě v tom podpoří. Otevře Tě lásce, pochopení a přijetí. S růží budeš vědět, kdo jsi.” 

 

AŤ TVÁ ESENCE ZÁŘÍ NAPLNO

Objevovat a prozkoumávat vnitřní svět.

Taky to miluješ, že jo?

Plout ve svém vnitru však nestačí.

Je potřeba proměnit esenci v promyšlenou akci.

 

Protavit ji do konkrétních výstupů, které se řídí svými vlastními pravidly.

Jako třeba barvy:

“Cítíš, že červená Tě nenechá v klidu? No jasně, působí vzrušujícím dojmem, máme ji spojenou s barvou ohně i lásky. Chodíš se ráda uklidnit do lesa a bosá kráčíš po louce? Jistě. Zelená v psychologii barev znamená klid, naději a přátelství,” ví grafická bohyně Ven Avenir. 

Být autentická zdaleka není o tom, že budeš nezřízeně dělat, co Ti zrovna přijde na rozum.

 

Ale o tom, že se rozhodneš:

Co přesně děláš. 

Proč to tak děláš. 

Co tím chceš říct.

 

Tak, aby to bylo s Tebou v maximálním souladu a odráželo Tvoji esenci.

 

Síla úspěšné značky totiž spočívá v její vnitřní harmonii a konzistentnosti.

Vědomé, cílené a dlouhodobé harmonii.

 

NEMUSÍŠ NIC “VYMÝŠLET”

Dobře zachycená duše značky změní Tvé podnikání.

Změní Tě z “dvacáté konzultantky ve frontě” v někoho, kdo jenom září.

Staneš se čitelnou pro své klienty.

Budeš mít jasno v tom, co potřebuješ od své mentorky, webařky, fotografky, copywriterky, asistentky, i sama od sebe.

 

Nebudeš muset nic pracně a uměle vymýšlet.

Všechny dílky skládačky do sebe postupně krásně zapadnou.

Tvůj marketing i prodeje krásně rozkvetou.

 

A díky tomu celé Tvé podnikání.

Ptáš se, jak to vím?

 

Protože přesně to pro své klientky dělám.

Zachycuji esenci jejich značky do slov.

Společně tvoříme krásné mapy pro jejich autentické podnikání.

 

Pokud vnímáš, že  tato harmonie uvnitř značky může rozvinout Tvůj byznys,

ráda se na esenci podívám i s TEBOU.

Těším se na Tebe!

Autorka: Petra Rybková Kuráková

Shares