Drahé Rebelky, v Katalogu poběží normální kvalitní marketing. Tak, jak je ho většina z nás zvyklá dělat. Nebo by alespoň měla. Poctivá práce s dlouhodobým dosahem. Takže magnet na kontakty, sběr kontaktů, budování databáze, komunikace se členy katalogu, psaní blogu. Postupně. Dnes se pověnujeme těm článkům do Blogu.

 

Kdo a jak může psát do Blogu?

 

Každá členka Katalogu, držitelky členství Superior** mají předností právo na publikaci článků. Články pište ve Wordu, pošlete mi je mailem (svobodova@nautidusk.com).

 

Proč psát články do Katalogu?

 

1) Hodnocení od vyhledávačů – vyhledávače již několik let neřadí odkazy podle klíčových slov, ale algoritmem. Jak přesně takový algoritmus funguje nevíme, ale tak všeobecně se tvrdí, že zohledňují několik faktorů. Kvalitu webu – tedy jestli se na něm objevuje nový obsah, zda na něj přicházejí čtenáři, z jakých zdrojů, kolik času na něm stráví (jestli čtou články, nebo ihned odejdou)… a my všechny chceme Katalog dostat na špičku. Ve všech relevantních oborech. Je to náš společný zájem.

2) Vzájemné vzdělávání se – všechny děláme zajímavou a kvalitní práci. A skromně přiznáváme, že prostě nerozumíme všemu. Blog bude perfektním místem, kde získat relevantní informace od profesionálek. Taky už se vám někdy stalo, že jste se pokoušela proniknout do nějakého oboru a až zpětně zjistila, že většina článků byla starých, nerelevantních, nesmyslných, odněkud okopírovaných? Tak přesně tohle u nás nehrozí. Články budou od podnikatelek, které v daném oboru již několik let úspěšně podnikají.

3) Propagace autorky článku – podívejte, všechny už děláme byznys nějakou tu dobu, tak víme, jakou hodnotu má kvalitně napsaný článek s odkazem na profil autorky. Toto určitě nemusím rozebírat, kdo to se svým podnikáním myslí vážně, tak určitě podobnou příležitost využije.

 

O čem články psát

 

1) O tom, čemu rozumíte a bude to užitečné pro ostatní členky katalogu (např. Eva Váňová nám sem přidá článek o SEO, já napíšu článek o mentálním nastavení vůči penězům, Eva Jakešová může psát o cykličnosti)

2) Vlastní podnikatelská zkušenost – příběhy jsou top! Jak jste se dostaly do pozice, ve které jste? Co na to partner? Rodiče? Kdo vám pomáhá? Co se nepovedlo? Jsme zvědavé…

3) Případové studie – zajímají nás konkrétní čísla! Prodáváte digitální produkt? Jaký? Jaké máte konverzní poměry? Jak úspěšná je vaše reklama? Kolik jste investovaly? Kolik to přineslo? S kým jste spolupracovaly? Co naopak totálně selhalo?

 

Jak články psát

 

1) Čtivě, krátké věty, krátká souvětí, odstavce 3-5 řádků, podnadpisy, vytučnění. Ať se to dá v klidu přečíst na telefonu

2) Svou odbornost nemusíte prokazovat nekonečným množstvím odborných termínů, inteligent se umí vyjádřit jasně a stručně

3) Kroťte se v používání smajlíků, emotikonů, obrázků

4) Délka ideálně na stránku

5) SEO popisek

6) Váš podpis

7) Doprovodný obrázek (jinak použiju vaši profilovou fotku, což je myslím také dobré řešení)

8) Články pište originálně pro Katalog, ať nemáme negativní body u Googlu za kopírování obsahu

 

Co s články bude?

 

1) Potvrdím vám přijetí článku

2) Napíšu, zda je vše ok a kdy bude publikován

3) Vyjde v našem Katalogu

4) Upozorním na něj ve skupině Online pro Rebelky

5) Odešlu odkaz odběratelům newsletteru

6) Pod každým článkem bude tlačítko pro sdílení na sociální sítě

 

Autor: Jana Svobodová – markeťačka, zakladatelka katalogu

Profil

Share This

Sdílejte