Název profilu – název musí obsahovat vaše jméno a dát vědět, čím se zabýváte.
V katalogu bude vidět vaše profilová fotka, pokud pošlete obdélníkovou, budete mít v katalogu uříznutý vršek hlavy.
Odkaz na vaši webovou prezentaci. Jak vidíte, je zde pouze JEDNO tlačítko, takže pozornost návštěvníků můžete směřovat pouze jedním směrem.
Pokud provozujete více webů, odkazy na ně můžete vhodně zakomponovat do Dlouhého popisku.
Meta (SEO) popisek – díky tomuto popisku na váš profil přijdou lidé, kteří narazí na váš profil ve vyhledávači.
Krátký popisek – prostor vedle vašeho obrázku. Pokud tento text bude příliš dlouhý, vznikne pod vaší fotkou velké prázdné místo (to nechcete).
Dlouhý popisek – hlavní text vašeho profilu, buďte laskavé vůči čtenářům a formátujte jednoduše, pište srozumitelně.
Kategorie – jsou hlavním rozdělovníkem na webu, vybírejte prosím jenom ty, do kterých skutečně patříte (méně je více).
Štítky – můžete v nich zdůraznit např. jakou metodou či v jaké oblasti pracujete, na co se ve vaší práci soustředíte, další vyhledávací prvek v katalogu.