Vyberte stránku

Uvažujete o tom, že se vrhnete do podnikání? Nebo už jste se odvážily a nedaří se dle očekávání?

V obou případech je velmi pravděpodobné, že vaše očekávání je scestné a naivní. Možná si vedete nadprůměrně dobře, jen o tom nevíte. Jak se to může stát?

Typickým projevem komunikace v online prostředí je to, že se ukazuje jen část pravdy. Většinou ta pěkná a fungující. To je jedna část problému.

Druhým dílkem do naší mozaiky je schopnost lidského mozku informace přijímat informace velmi selektivním způsobem. Takže např. žena, která chce opustit nenáviděnou práci a svůj problém vyřešit skokem do podnikání, vnímá opravdu jenom to pozitivní a ignoruje zbytek. Takže typicky u online podnikání zachytí fotky z pláže a slovo „pasivní“. A zcela ignoruje třeba fakt, že onen kurz na podnikání trvá půl roku a obsahuje velmi různorodou směsku témat. Která ona budoucí podnikatelka bude muset ovládnout, než se na tu pláž dostane.

 

A jak je to doopravdy?

 

To se nikdy nedozvíte. Žertuju. Dozvíte 😉

Ženy z mé podnikatelské komunity pro vás sepsaly své autentické zkušenosti z PRVNÍHO ROKU PODNIKÁNÍ. Proč prvního? Protože v tom je další z háčků. Budoucí a začínající podnikatelky si svá očekávání tvoří na základě toho, co je TEĎ publikováno na internetu. Já třeba podnikám 10 let. Takže píšu z pozice deseti let v byznysu. Oproti jejich prvnímu. Řada mých v onlinu viditelných kolegyň podniká mnohem déle. Nebo pochází z podnikatelského prostředí.

Cílem našeho dílka je tuto situaci napravit. A podpořit ženy v začátcích jejich podnikání. Je to krásná cesta. Stojí za to se po ní vydat. A vydržet.

 

 

Shares