Jak vylepšit prezentaci své značky, aby se stala viditelnou
Dávno je doba, kdy pojmy “Brand” a “Brand Image” patřily jen velkým firmám. Dnes už i malí podnikatelé musí přemýšlet o budování povědomí o své značce, o pojetí prezentací, aby nalákali potenciální...
Jak využít dračí energii pro byznys?
Pro začátek bych vám ráda představila, co je to dračí energie? Draci jsou bytosti spjaté s matkou Zemí. Zároveň se však pohybují v energetické rovině světelných bytostí, to znamená, že jejich moc...
„Nechat si platit za kvalitní obsah je normální.“ Využíváte nástroje a cesty k monetizaci?
Pokud také patříte k těm, pro které už se stává přirozeností pracovat s obsahem zdarma, ale jakmile dojde na jeho monetizaci či prodej, začnete tápat a mnohdy nevíte, jak k tomu máte přistoupit, i...
5 kroků jak vám chatbot marketing zvedne dosahy i prodeje
(článek nepsala umělá inteligence 😉) Chatbot marketing je velmi oblíbeným a účinným, ale v České Republice zatím dost opomíjeným, nástrojem. Protože většina podnikatelů, firem a značek nezná výhody...
3 ukázky strategií zákaznické péče a upsellů po prodeji služeb nebo produktů
Myslíte si, že zákaznická péče je jen pro velké firmy a e-shopy? Omyl. Dělat minimalistickou zákaznickou péči doporučuje Lucie Dědková, business mentorka pro freelancery, i vám. Vylepšíte tím svůj...
Sníte o vlastním e-shopu? 5 věcí, které vás čekají a neminou
Řada žen si díky vlastnímu e-shopu splnila svůj sen o seberalizaci a vlastním úspěšném podnikání. A vy může taky! Má to ale jednu podmínku. Že víte, co vás čeká a připravíte se na...
3 nejčastější podnikatelské typy v intuitivním online podnikání
Co si představíte, když se řekne intuice? A co vám naskočí jako první u slova podnikání? No a teď si to představte dohromady. Jde to? Ano? Ne? No jasně, že jo. Ale jako vše, i tohle spojení má svá...
Pět nejčastějších chyb na webech
Máte nový web a říkáte si, že nyní budou chodit objednávky samy. Ale ono se nic neděje. Takhle to bohužel nefunguje. Je potřeba jít svým zákazníkům s nabídkou na webu naproti. A to nemyslím placenou...
Božské podnikání
KDO JSEM? Jmenuji se Veronika Kubátová. Jsem zakladatelka značky bozskaterapie.cz. Pod touto značkou pracuji jako božská inspirátorka a koučka s terapeutickým přesahem.Pracuji se ženami,...
Plánování (nejen) pro vizionáře
Organizování a plánování jsou dovednosti. Pokud chceme, aby naše nápady nezůstaly pouze na papíře, je nutné je zvládnout. Dají se naučit! Jsem toho důkazem, stejně jako x set účastníků mých kurzů...